© 2023 by ABC After School Programs. All rights reserved.

Av. Recta Martinoli y Francisco Palau

Tel: (03543) 420833

Fax: (03543) 428574

E-mail: colegiodelcarmen@fibertel.com.ar

DÍA DE LA TRADICIÓN

10 de Noviembre de 2014

"Vengo de arar la tierra con mis manos encallecidas, tomaré mis frágiles pinceles. No sabría decir que me apasiona más: si transformar la tierra en vida o mostrar la vida de mi tierra”.

GRUPO MISIONERO

Noviembre de 2014

Seguimos dando pasos...Felices!!
La misión como estilo de VIDA...
Hogar Eva Perón: arreglamos Bicis
Hospital Misericordia: Visitamos la terapia Pediátrica
Tarde compartida con el Grupo "Amistad"

LA REFLEXIÓN DEL MES

12 de Noviembre de 2014

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Tip: Use this area to let your visitors know about your latest news. You can change the title to the service you provide and use this text area to describe your service. Feel free to change the image.

website builder. Create your website today.